תל אביב הערב- ליד הבריכה האקולוגית

הצילומים מדברים בעד עצמם

20150914063425 (19) 2

DSC05392 2
מוזר שמתפללים לצד מערב ולצד מזרח ?
ניסו לדבר אל הצעירים בחליפות "וורסצ'ה" שדברו עברית והם לא ענו. עשו את עצמם לא שומעים,לא רואים,לא מבינים=מדברים.
מעניין לאן נעלמו עשרת הדברות.
ובעיקר הדיבר ואהבת לרעך כמוך.
התביישתי.

אודות ethy ab

הידע, הוא טיפה באוקינוס. החיים קצרים. גם בהתניידות בכסא גלגלים השמים אינם הגבול. בבלוג ,רשמים מטיולים,מדע,אוכל,בעלי חיים,מוזיקה קלאסית,ספרים ואחרים, ברוכים הבאים.
פוסט זה פורסם בקטגוריה בריכה האקולוגית, תל אביב, תפילה, עם התגים , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

10 תגובות על תל אביב הערב- ליד הבריכה האקולוגית

  1. אני חושבת שלא חשוב 'מזרח ' או 'מערב' בתפילה הזו – אלא הקרבה למים. אולי משהו הקשור ל'תפילת תשליך' הנאמרת בראש השנה , אבל אני לא בדיוק בטוחה. גם אם רצו לענות לשואלים הם לא יכולים באמצע תפילה??

    אהבתי

    • ethy ab הגיב:

      חייכת אותי, אני אמנם אפיקורסית אבל בסיסי ונימוסים בטוח יש לי.
      זה היה לאחר התפילה,ולא אני דברתי. הם דברו על הדגים בבריכה:)
      סתם נערים סנובים שבאו לעשות רושם.
      זה החינוך שהם מקבלים? בזיון.

      אהבתי

  2. motior הגיב:

    נראה לי גם שמדובר בתשליך.
    חג שמח!

    אהבתי

    • ethy ab הגיב:

      🙂 מעניין מה הם משליחים?
      אני יודעת שזה תשליך, אבל זכרוני מהבית הוא שהולכים לים לא לבריכה:) והים במערב למיטב זכרוני לפחות בארץ:)
      חג שמח

      אהבתי

      • motior הגיב:

        תשליך אפשר לעשות בכל מקווה מים, כולל בריכות ושלוליות גדולות. המנהג הוא להשליך פירורי לחם המסמלים את החטאים. אין חשיבות לכיוון אליו פונים במקרה זה.

        אהבתי

      • ethy ab הגיב:

        מי שחושב שזה מה שיעשה לו טוב שישליך:) מזל שלא משליחים נעלים 🙂
        שבוע נפלא ותודה להסבר הידוע 🙂

        אהבתי

  3. aida הגיב:

    לפחות מאמינים ומתפללים …

    אהבתי

    • ethy ab הגיב:

      הכל למראית עין, מתביישת שהנימוסים הבסיסיים שיש בתורה לא עברו אליהם. הכל מותר בחסות הכובע. בעיקר שהשליעו. מעניין מה????
      לא רוצים להטיס אותם לאומן בגלל מה שהם עושים שם. תקראי בעיתון. במקום לקרב. רק הורסים.
      עצוב מאוד.

      אהבתי

  4. oferdub הגיב:

    מעניין, אתי. כנראה שלא חשוב כ"כ לאיזה כיוון מתפללים. הרי כל הדרכים מובילות למכה…

    אהבתי

  5. ethy ab הגיב:

    🙂 אהבתי את התשובה.
    אני הייתי אומרת "מכה" מלשון להלכות 🙂
    זה מה שמביא לנו את כל הצרות. הטמונות התפלות ………….

    אהבתי

אשמח לתגובתכם,יום נפלא

