נכה, לא חצי בן אדם – כיכר רבין 12.03.2015 -עצרת – השוואת קצבאות לשכר מינימום

לצפייה טובה בצילומים לחצו על F11

אתמול בערב התקיימה עצרת שמציבה את העובדה שנכה, לא חצי בן אדם!
DSC02605 2 DSC02627 2
את הרעיון טבע אלכס פרידמן הנכבד.
20150312190111 (1) 2 אלכס שלטים עצובים 2 (1) 4 שלטים עצובים 2 (2) 5
כל השאר אורגן ובוצע ע"י מתנדבים רבים ביניהם הכנפיים של קרמבו, שמשמשים דוגמא נפלאה שאפשר גם אחרת,חברות הפקה אמנים ועוד.
תודה לכל מי שלקח חלק בארוע החשוב הזה!
מתסכל שהציבור איננו מבין שלהיות בעל מגבלה זו לא בחירה אישית.
ישנם שנולדים לזה,ישנם שנפגעים באמצע החיים,ממחלה,תאונה,פעולות איבה,אחרים.
מי שהתמזל מזלו ויש לו הורים תומכים נמצא במצב טוב יותר.
מי שאין לו הורים דינו לחיות מ-2011 ש"ח לחודש. לא טעות.
אמנים רבים ונתנו מכל הלב!
חבל שהציבור ברובו נשאר מול מסך הטלוויזיה כי לדעתו בעלי המגבלה שקופים, טיפשים,לא מסוגלים לעבוד והשורה ארוכה.
הכי גרוע שלא רוצים לראות אותנו ממטר.
מעט תמונות מהארוע.
20150312184831 (4) מתי כספי DSC02586DSC02591 2   DSC02602 מורן מזוז20150312201858 (2)  20150312190656 (2) 2    DSC02609 2  DSC02610 2 DSC02613 2  DSC02620 2DSC02615 2  DSC02616 2  DSC02623 2  DSC02625 2
20150312205854 (3) 2 DSC02587 2

בתקווה שהממשלה הבאה תשנה את רוע הגזירה ותעלה את הקצבאות לגובה שכר המינימום לפחות.
כדי שנוכל לחיות בכבוד.

אודות ethy ab

הידע, הוא טיפה באוקינוס. החיים קצרים. גם בהתניידות בכסא גלגלים השמים אינם הגבול. בבלוג ,רשמים מטיולים,מדע,אוכל,בעלי חיים,מוזיקה קלאסית,ספרים ואחרים, ברוכים הבאים.
פוסט זה פורסם בקטגוריה אמירות, כיכר רבין, תל אביב, עם התגים , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

9 תגובות על נכה, לא חצי בן אדם – כיכר רבין 12.03.2015 -עצרת – השוואת קצבאות לשכר מינימום

  1. nisani1 הגיב:

    חסרים לי אנשים נושאים שלטים על אנשים חסרים

    אהבתי

    • yara113 הגיב:

      לא יכולתי לצלם הפריעו לי ולא יכולתי לעבור את הפס החשמלי.
      ואתה נעלמת ושכחת לחזור. והייתי חייבת לחזור הביתה.
      בתקווה שיעזור. אם יש לך צילום עם הכרזות אשמח להוסיף אם תשלח לי

      אהבתי

    • yara113 הגיב:

      תודה רבה, הוספתי את התמונות

      אהבתי

  2. aida הגיב:

    אפילו לא ידעתי על האירוע המבורך.
    בתקשורת לא שומעים משהו אחר חוץ מבחירות.
    לדעתי ,גבי זקנים אותו יחס מזלזל .
    כמה את צודקת באמירה שאף אחד לא בוחר להיות נכה וזה יכול לקרות לכל אחד ובכל רגע נתון.
    חוסר אכפתיות לסבל של הזולת ,מצער ומקומם.

    אהבתי

    • yara113 הגיב:

      צודקת. הנכים כוללים גם את המבוגרים. לצערי מה שקובע כאן זה הכסףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף והכורסאות המרופדות. כל השאר מיותרים.
      בתקווה שהשלטון יתחלף לטובה.
      בהצלחה בבחירה.

      אהבתי

  3. motior הגיב:

    בהצלחה במאבק, למרות שקשה לי להזדהות עם הרעיון שמאחוריו. אין לי ספק שהמדינה חייבת לספק תנאי מחייה הולמים גם לנכים, אבל לא ברור לי למה דווקא שכר מינימום

    אהבתי

    • yara113 הגיב:

      אדם עם מגבלה 100 אחוז מקבל היום מביטוח לאומי 2011 ש"ח,
      כך מקבלים גם הגיל השלישי. לא ניתן להתקיים מסכום כזה בשום מצב. מי שיש לו הורים תומכים או ילדים תומכים עשוי להיות במצב טוב יותר.
      איש לא בחר להיפגע באמצע החיים ממחלה ואחרים כמו שאדם לא נולד מבחירה ועשוי להיוולד עם לקו לכל חייו. ומהסכום הזה לא ניתן לחיות. חלק לא קטן גר ברכב עומד שנשאר לו חלק במוסדות בריאות הנפש ששם לא מקומם. אין דיור, אישית במצב טוב יותר כי זו תאונת עבודה אבל להחליף מנוע בכסא הגלגלים שלי עולה 10,000 ש,ח מהיכן? עובדת זרה מינימים 7000 ש,ח.
      אף אחד לא בוחר להיות בנעלים שלנו. הייתי נותנת את לקותי ומוסיפה כסף כדי שאוכל להמשיך לטייל בשדות.
      כל תיקון קטן בבית הכרחי, מינימום 200 ש"ח לרוב 300 , אפילו החלפת נורה. לא הכל ניתן לבקש מהשכנים.
      אם אדם לא יכול לקחת כוס מים לבד ואין לו מי שיסיע דינו ללכת לעולם אחר.
      "לי זה לא יקרה" חס וחלילה.
      לאיש אין ערבות שמחר המצב לא ישתנה. סך הכל מבקשים לחיות בכבוד לא מותרות. אלא חימום בכפור הזה שלרבים אין, מים זורמים וחשמל שמנותק כל שני וחמישי. ואוכל בסיסי וקורת גג. הורים לא חיים לעולם ועד. מה יקרה לאדם שהוריו אינם?
      המציאות מגיעה לצערי ואין כמעט אדם שאין לו מגבלה לצערי.
      גם משקפים זו מגבלה. שלי עולה רק העדשות 5000 ש"ח. מהיכן? ללכת לגנוב?
      כנ"ל אמור גם לגבי חד הוריות וחד הורים. והגיל השלישי שנתנו את כל מה שהיה להם שתהיה כאן מדינה. דינם לחיות בכבוד ולא לחפש שאריות בפחי אשפה.
      הגלגל לצערי מתהפך ואיש לא יודע מתי.
      שבוע טוב והרבה בריאות.

      אהבתי

      • motior הגיב:

        כמו שאמרתי, חייבים שיפור – אבל לא ברורה לי הקריאה לשכר מינימום.

        Liked by 1 person

      • yara113 הגיב:

        מוטי, היום שכר מינימום הוא 4300 ש"ח ועוד 3 שנים יגיע ל-5000 ש"ח. נסה לחיות מסכום כזה כאשר משלמים שכר דירה שאין, תרופות,ארנונה חשמל ועוד. מה קודם?
        אישית ,המשכורת שלי הולכת למטפלת. אם לא הייתה לי פנסיה לא הייתי יכולה להחזיק מטפלת. למזלי אני נפגעת עבודה אז יש לי ממה לחיות מעבר לחסכונות שחסכתי בעשר אצבעות.
        חושבת על אחרים שמחפשים בפחים גם ברחוב שלי כי אין ברירה.
        עצוב מאוד.

        אהבתי

אשמח לתגובתכם,יום נפלא

