טיול בוקר תל אביב 61

לצפייה טובה יותר לחצו על F11
DSC09176 2

כורוזיה בקבובית בפריחה חדשה


DSC09177 3

DSC09178 2

DSC09183 2
DSC09179 2

התמרים זורחים באור השמש בין הנורות

DSC09193 2 אנפת לילה

אנפת הלילה רגע לפני שעפה מהמקום,לא ראיתי אותה שבועיים

DSC09202 ציפור

DSC09204 ציפור בטן זהובה

האם נחליאלי?  

DSC09196 2 קלמנסין

קלמנסין

 

DSC09208 2 כלבים

באה לנוח ליד הבריכה

DSC09216 2

דק-פרי זקוף זן זקוף 'גולד סטאר' Tecoma stans var. stans 'Gold Star'
או טעות שלי?

DSC09218 3

DSC09219 2

DSC09197 2

בוגונביליה

DSC09186 2


DSC09187 2

ורד ליד הבית שלי
התמונות צולמו ב-19-24.10-2014

 

אודות ethy ab

הידע, הוא טיפה באוקינוס. החיים קצרים. גם בהתניידות בכסא גלגלים השמים אינם הגבול. בבלוג ,רשמים מטיולים,מדע,אוכל,בעלי חיים,מוזיקה קלאסית,ספרים ואחרים, ברוכים הבאים.
פוסט זה פורסם בקטגוריה בעלי חיים, בריכה אקולוגית, טבע, טיולים בארץ, כיכר רבין, צמחים, צפורים, תל אביב, עם התגים , , , , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

8 תגובות על טיול בוקר תל אביב 61

  1. aida הגיב:

    תמונות יפות ,אבל הכי אהבתי את זה :

    אהבתי

  2. motior הגיב:

    פריחת הכורזיה מקסימה וגם האנפה – שמח שהיא חזרה.
    יכול להיות שהצלחת לתפוס נחליאלי צהוב צעיר – אני לא בטוח
    שבוע נעים לך 🙂

    אהבתי

    • yara113 הגיב:

      גם אני חשבתי שנחליאלי צהוב אבל לא הייתי בטוחה. הזנב המשקשק מאוד הזכיר לי נחליאלי. מכירה אפור בעיקר עם בטן זהובה לא הכרתי.
      תודה ושבוע נפלא

      אהבתי

  3. oferdub הגיב:

    רשומה פרחונית יפה 🙂
    אהבתי במיוחד את הבקבוקית הזו. פרחים מרשימים.

    תודה, אתי

    אהבתי

    • yara113 הגיב:

      הבקבוקית יפה מאוד, יש גם אחת סגולה רק שקשה לי להגיע קרוב לצלם כי מכוניות חוסמות את הגישה:)
      ובכלל הסביבה כאן פורחת וזה כף.
      שבוע נפלא

      אהבתי

  4. ע נ נ ת הגיב:

    יופי של פריחה עירונית,
    ובאמת יכול להיות שזה נחליאלי צהוב. איזה כיף לך!

    אהבתי

אשמח לתגובתכם,יום נפלא

