טיול בוקר בתל אביב 39 מבצע צוק איתן 14.08.2014

לצפייה טובה יותר בצילומים לחצו על F11
DSC08335 2

הבריכה האקולוגית
DSC08337 2

DSC08338 2

DSC08339 2

ההכנות לקראת עצרת הזדהות עם תושבי עוטף עזה

DSC08340 2

DSC08343 2

 פריחה אדומה

DSC08346 2 שלדג
שלדג
DSC08351 2 שקמה

שיקמה

DSC08352 2

צפורים על העץ

DSC08353 2

DSC08356 2

בתקווה להמשך השקט לתמיד

אודות ethy ab

הידע, הוא טיפה באוקינוס. החיים קצרים. גם בהתניידות בכסא גלגלים השמים אינם הגבול. בבלוג ,רשמים מטיולים,מדע,אוכל,בעלי חיים,מוזיקה קלאסית,ספרים ואחרים, ברוכים הבאים.
פוסט זה פורסם בקטגוריה טיולים בארץ, כיכר רבין, צפורים, תל אביב, עם התגים , , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

14 תגובות על טיול בוקר בתל אביב 39 מבצע צוק איתן 14.08.2014

  1. motior הגיב:

    יפה 🙂 יום נעים!

    אהבתי

  2. טליה הגיב:

    פשוט תענוג להביט בתמונות היפות שעינייך מזמינות אותי לראות.
    התרגשתי מהמודעה על דלת חנות הספרים,,,הייתי שמחה לו אבי היה מקריא לי סיפור,או לחילופין,אני לו… (אני כבר בת 59 ואבא מת מזמן…אולי הוא קורא לפני המלאכים…)

    אהבתי

    • yara113 הגיב:

      בתל אביב הכל משתנה מידי יום, ומידי יום מצליחה להביא משהוא חדש. ואת השלט הנחמד הזה ששבה אותי מצאתי בגן העיר בחנות ספרים בה אני נוהגת לקנות כי היא נחמדה והגונה.
      הוא מצא מאוד חן בעיני והחלטתי לצלם. כתולעת ספרים חושבת שהקטע הזה שנלקח מהספר והילד הזה הוא אני של יהודה אטלס נפלא.
      ואת צעירונת 🙂 הורי נפטרו לפני 18 שנה, ייתכן שגם הם מקריאים………
      בתקווה שהשקט ימשך

      אהבתי

  3. הינני יודע שהייתה הפגנה ביום חמישי בכיכר של תושבי עוטף עזה, שהשתתפו גם תושבים מת"א
    לשלט יש הרבה משמעות, וכן למילים היפות שחותמות את הרשומה:)

    אהבתי

  4. aida הגיב:

    מדהים איך את תופסת בעין המצלמה ציפורים ☺
    המשיכי לצלם בשקט שמקווה שימשיך.

    אהבתי

    • yara113 הגיב:

      בבוקר יש מגוון רחב לצלם, לא תמיד אפשר לצלם בגלל השמש שזורחת, אם אני יוצאת מוקדם עדין יש עננים וזה מקל על צילום ברור. וציפורים יש כאן המון רק עד שאני זזה הן בורחות:)
      בתקווה שהשקט ישמר.

      אהבתי

  5. oferdub הגיב:

    בוקר רגוע. כאילו אין בלגן בסביבה..

    אהבתי

  6. yara113 הגיב:

    זו המציאות , יפה בפנים ולא נחמדה בתקשורת:)
    בתקווה שהמצב הבלתי שפוי הזה יסתיים לטובת כולנו.

    אהבתי

  7. ע נ נ ת הגיב:

    נחמד מאד
    השיר בתמונה האחרונה הוא של יהודה אטלס.

    אהבתי

    • yara113 הגיב:

      נכון שהשיר מקסים, רשום למטה משמאל שהשיר הוא של יהודה אטלס 🙂
      מתוך הספר המקסים והילד הזה הוא אני 🙂

      אהבתי

  8. GILS33 הגיב:

    השלט האחרון פשוט מעולה

    אהבתי

אשמח לתגובתכם,יום נפלא

