טיול בוקר בתל אביב 35 מבצע צוק איתן 09.08.2014

לצפייה טובה יותר לחצו על F11

DSC08067 2

DSC08079 2

DSC08248 2

DSC08249 2

DSC08250 2

מטפלים בבריכה האקולוגית
DSC08258 2

DSC08256 2

 כורוזיה בקבוקית צהובה

DSC08259 2

DSC08261 2

DSC08262 2

DSC08263 2

DSC08264 2

DSC08265 2

DSC08267 2

DSC08268 2

 

בוגונביליה ננסית

DSC08271 2
פטריה באמצע הקיץ

DSC08272 2

גם במלחמה יש שישנים ברחוב.

אודות ethy ab

הידע, הוא טיפה באוקינוס. החיים קצרים. גם בהתניידות בכסא גלגלים השמים אינם הגבול. בבלוג ,רשמים מטיולים,מדע,אוכל,בעלי חיים,מוזיקה קלאסית,ספרים ואחרים, ברוכים הבאים.
פוסט זה פורסם בקטגוריה טיולים בארץ, כורוזיה בקבוקית, כיכר חסידי אומות העולם, כיכר רבין, צמחים, קרפ סוזט, תל אביב, עם התגים , , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

18 תגובות על טיול בוקר בתל אביב 35 מבצע צוק איתן 09.08.2014

  1. aida הגיב:

    אהבתי במיוחד את הפרחים וכאב הלב על מצב בו מישהו נאלץ לשעון ברחוב ועוד יותר שלאף אחד לא אכפת .

    Liked by 1 person

    • yara113 הגיב:

      לצערי ישנם רבים שישנים ברחוב אם או בלי אזעקה. ולאף אחד לא אכפת. ואין לי כלים לעזור. עם הרווחה הייתה מטיילת בבוקר בכיכר היא הייתה מגלה לבד. זה עצוב מאוד

      Liked by 1 person

  2. ilana pa הגיב:

    כל הפרחים שבעולם לא יוכלו להסתיר את האנשים שאין להם לאן ללכת.
    מבחינתי הם אינם שקופים…

    אהבתי

    • yara113 הגיב:

      הם אינם שקופים, הממשלה והכנסת הופכים אותם להיות שקופים. מעניין מדוע חולדאי או יאיר לפיד לא עושים סיבוב בכיכר מוקדם בבוקר ומסייעים להם. והם אינם שיכורים.
      לצערי אין לי כלים לסייע. ולשלוח תמונות לעיריה לא עוזר.
      כי עד שיגיעו הם הולכים לחפש אוכל בפחים ועוד.
      את המדינה מעניין הכיסאות ומלחמה. האזרחים מזמן לא חשובים.

      Liked by 1 person

  3. טליה הגיב:

    עצובה ומזדהה עם כל שנכתב לעיל לגבי האנשים השקופים. השיטה והבוגונוילאה פורחות,ועולם נוהג כאילו כלום.ומה אנחנו? אבק ברוח…
    הצילומים יפים,זמן רב עבר מהפעם האחרונה שהייתי בתל אביב…תודה על התזכורת.אהבתי מאוד.
    טליה

    אהבתי

    • yara113 הגיב:

      שמחה להזכיר לך כמה תל אביב יפה בעיקר בבוקר לפני ההמולה:)
      ולגבי השקופים, בהחלט עצוב.

      אהבתי

  4. motior הגיב:

    שבוע נעים!

    אהבתי

  5. galmeiri הגיב:

    איזה כיף לטייל בתלא אביב, קרפ עושה חיים אתך!
    ממליץ לך על picassa תוכנה חינמית לתיקונים קלים
    של אור צל וחיתוכים, עבדתי איתה שנים עש לא מזמן
    את יכולה להוריד אותה כאן, ואני כמובן אשמח לעזור
    היא עובדת מעולה עם גוגל פלוס וגם בלוגר
    כי שלושתם שייכים לגוגל, אני אוהב את הבלוג שלי שם
    הנה הלינק http://picasa.google.com/
    יום נעים ושקט

    אהבתי

    • yara113 הגיב:

      תודה להמלצה, שמחה שאתה נהנה מטיול בתל אביב, השתמשתי בפיקסה פעם. עד שהם הורידו את התוכנה ויחד אתה הרבה מהתמונות שלי. יש לי פיקסה , יש לי פוטושופ ויש לי תוכנה של סוני ,
      לא אוהבת להשתמש. מה שיש יש. הדבר היחידי שאני עושה הוא להוריד רזולוציה. ניסיתי את בלוגר לפני שבחרתי בWP הרבה יותר מתוחכם. יש עזרה חינם, ללא פרסום ועוד.
      שיגמר לי המקום בוורדפרס אולי אפתח עוד בלוג בגוגל שאני שונאת. ואפשר לחתוך תמונות גם בצייר:)
      טו באב נפלא לכם

      אהבתי

  6. oferdub הגיב:

    רגעים של שלווה עירונית רגועה. יפות התמונות, אתי 🙂

    אהבתי

  7. Optimous1 הגיב:

    נראה נחמד בתל אביב, שיהיה שקט

    אהבתי

    • yara113 הגיב:

      נחמד מאוד בתל אביב,בעיקר בבוקר, צריך משהוא לנשמה בימים לא נחמדים כאלו. מקווה ששלומכם טוב.

      אהבתי

  8. ע נ נ ת הגיב:

    שבוע נעים ומוצלח!

    אהבתי

  9. GILS33 הגיב:

    יפה לגמרי

    אהבתי

אשמח לתגובתכם,יום נפלא

