פארק אוטופיה בבחן יוני 2009 חלק 2

בכניסה לפארק שורות של קקטוסים מקדמות את פנינו

רוצים קקטוסים בבקשה תשלמו

סגול


המשך יבוא אם אהבתם לחצו דרגו אותי

אודות ethy ab

הידע, הוא טיפה באוקינוס. החיים קצרים. גם בהתניידות בכסא גלגלים השמים אינם הגבול. בבלוג ,רשמים מטיולים,מדע,אוכל,בעלי חיים,מוזיקה קלאסית,ספרים ואחרים, ברוכים הבאים.
פוסט זה פורסם בקטגוריה טיולים בארץ, פארק אוטופיה, צמחים, עם התגים , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

14 תגובות על פארק אוטופיה בבחן יוני 2009 חלק 2

  1. ע נ נ ת הגיב:

    סחלבים יפים,
    אם אני זוכרת נכון, החנות שלהם ממש לא זולה…

    אהבתי

    • yara113 הגיב:

      אמת, בכלל המחיר של הסחלבים גם במשתלות המיוחדות בשמים. יצאו ממש מפרופורציה. מ-120 ש"ח לפשוטים עד 250 ויותר שבכלל לא בטוח שישרדו.
      צמח עדין שזקוק לטיפול נכון.
      את הסחלבים שיש לי קבלתי מתנה. יש לי 5. שפעם פורחים ופעם לא:)
      סוף שבוע נפלא

      אהבתי

  2. ilana pa הגיב:

    הייתי שם פעמיים וזה ממש לא מספיק לי.
    הייתי רוצה "להתנחל" שם לתמיד, כי ירוק וצבעוני עד למעלה, מטה ומסביב,.. והצלילים שמוציאות החיות ובעלי הכנף ערבים לאזניי. תודה על התמונות, הן מרהיבות..עושות טוב על הלב!
    סוף שבוע נעים ובשורות טובות!

    אהבתי

    • yara113 הגיב:

      הבעיה שלי שם העליות התלולות והחום המעיק. אחרת הייתי מבקרת הרבה יותר. גם לא זול בכניסה:)
      מקום יפה אין ספק.
      סוף שבוע נעים

      Liked by 1 person

      • ilana pa הגיב:

        כן אכן לא התחשבו באנשים שקשה להם להתנייד ולגבי החום, זה יותר לחות לא נעימה בעליל, אבל הפיצוי גדול מתחושת האי נעימות.
        שבת ברוכה אתי יקירתי }{

        אהבתי

      • yara113 הגיב:

        🙂 חוק הנגישות לא היה כאשר בנו. גם לאנשים מבוגרים זה קשה. עושים שם שיפוצים כל הזמן, מקווה שבמסגרת זו ישנו את הגבהים כך שניתן יהיה לגשת בקלות. שבוע נפלא

        אהבתי

  3. ב"ה
    בוקר טוב
    צילום הקקטוסים יצא יפה, טוב מאוד שהתמקדת בזוית של שורות
    בכותרת כתוב שצילמת לפני 5 שנים, האמת זה נראה כמו היום
    היום 5 שנים חולפות כמו 5 שניות, רשומה יפה לפתיחת בוקר יום השישי:)

    אהבתי

    • yara113 הגיב:

      תודה ירון. אכן הזמן עף מהר. העתקתי את הרשומות מתפוז לפני שיאבדו לגמרי. אבדתי רשומות ולא ניתן לשחזר.
      מקווה שכאן ישמרו. סוף שבוע נעים

      אהבתי

  4. motior הגיב:

    פריחה יפה 🙂

    אהבתי

  5. aida הגיב:

    אהבתי את כל התמונות ,אבל הכי קרץ לי
    http://albums.timg.co.il/userfolders/6/73496/73496200966112313.jpg?time=0
    שבוע נםלא

    אהבתי

  6. oferdub הגיב:

    כבר הבנתי שיפה שם, אבל כמובן שכיף לראות עוד 🙂
    סופ"ש נהדר, אתי יקרה

    אהבתי

    • yara113 הגיב:

      מאוד יפה ומאוד מיוחד רק שחם שם מאוד. עדיף לטייל בחורף:)
      סוף שבוע שקט ללא נפגעים וללא שריפות.

      אהבתי

אשמח לתגובתכם,יום נפלא

