חיים בתל אביב

לצפייה טובה יותר לחצו על F11
הציפורים מסומנות בעיגול אדום שיקל על ההבחנה בהן.

DSC06513 2

DSC06514 2

DSC06521 2

DSC06523 2

20140319070438 (10) 2

 

אודות ethy ab

הידע, הוא טיפה באוקינוס. החיים קצרים. גם בהתניידות בכסא גלגלים השמים אינם הגבול. בבלוג ,רשמים מטיולים,מדע,אוכל,בעלי חיים,מוזיקה קלאסית,ספרים ואחרים, ברוכים הבאים.
פוסט זה פורסם בקטגוריה בעלי חיים, כיכר רבין, צפורים, תל אביב, עם התגים , , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

12 תגובות על חיים בתל אביב

  1. motior הגיב:

    קשה לראות את הציפורים בתמונות אבל טוב לדעת שהן שם

    אהבתי

    • yara113 הגיב:

      צודק. הציפור הזו הייתה במרום עץ ענק, לכן סימנתי בעיגול. המקור ארוך לא כמו של יונה
      רואים את המקור כאשר הציפור מנסה לדוג 🙂 בבריכה. הצבעים לא מתאימים לשלדג, אולי לחנקן?
      ראיתי הבוקר שוב את הפרפור העקוד אני בטוחה. לא הספקתי לצלם. אני לא מספיק זריזה עם יד אחת.
      יש במקום המון ציפורים. צריכה לבוא מוקדם בבוקר עם חרצובה:) אולי אצליח יותר.
      מזיזים את השעון וזה מצוין כך שבשעה שאני יוצאת עדין יהיה אור טוב ויהיו יותר ציפורים ליד הבריכה.
      יש הרבה מאוד אנשים שמצלמים שם בבוקר.
      יום נפלא

      אהבתי

  2. uno2008 הגיב:

    נוף תל אביבי טיפוסי תודה על השיתוף יום נפלא לך אתי

    אהבתי

  3. ב"ה, כיף לשמוע את הציפורים שרות, והאתגר הגדול ביותר זה לתפוס אותם בתמונה, וזה לא קל
    כשרואות אנשים, מיד מרחיקות לכת ובורחות, וצריך להתקרב לאט מבלי שירגישו כדי לתפוס תמונה טובה
    ורצוי בוידאו שרואים ושומעים:)

    אהבתי

  4. oferdub הגיב:

    באמת קשה לראות. כנראה שככה הן מתגוננות מצרות 🙂
    סופ"ש מהנה, אתי

    אהבתי

    • yara113 הגיב:

      הצפורים בסביבה לא פוחדות למעט בודדות. המון מאכילים בסביבה. יש לחם מהמסעדות וסתם חובבים שנהנים מכך.
      נכון שישנן שפוחדות, וישנן כוכבות לילה:) אם היה לי זום עוד יותר גדול, היה קל יותר. אבל זה משקל גדול ליד שלי. בגלל המקור הארוך חושבת שזה חנקן.
      גם אם לא יהיה זיהוי לא נורא. אני לומדת.
      סוף שבוע נפלא

      אהבתי

  5. aida הגיב:

    עצים מלא ניצנים וציפורים מבשרים את בואו של האביב ,הרי מגיע סוף סוך לתל-אביב , לא ?

    אהבתי

    • yara113 הגיב:

      האביב כבר כאן מזמן, לא היה חורף ועם המעט גשם שהיה, יש פריחה נהדרת.
      שבוע נפלא.

      אהבתי

  6. ע נ נ ת הגיב:

    אני חושבת שהציפור שמנסה לדוג בבריכה זה פרפור עקוד.
    יופי של ציפורים 🙂

    אהבתי

  7. yara113 הגיב:

    תודה לזיהוי. המקור הגדול מצביע על אבל קשה מאוד לזהות. הצבע שאני לא רואה בוודאות נראה לי חום לכן חשבתי על חנקן ולא על פרפור. יש המון ציפורים רק שאני לא מצליחה לצלם. לפעמים מגיעה מוקדם לפני שהם מתחילים לדוג:)
    שבוע נפלא

    אהבתי

אשמח לתגובתכם,יום נפלא

