חיים בתל אביב 2

לצפייה טובה יותר בצילומים לחצו על F11

DSC06538 2 DSC06546 2 DSC06543 2 DSC06552 2 DSC06554 2 DSC06556 2 DSC06558 2 DSC06565 2 DSC06567 3 DSC06568 2

אם אהבתם לחצו על דרגו אותי,  תודה

אודות ethy ab

הידע, הוא טיפה באוקינוס. החיים קצרים. גם בהתניידות בכסא גלגלים השמים אינם הגבול. בבלוג ,רשמים מטיולים,מדע,אוכל,בעלי חיים,מוזיקה קלאסית,ספרים ואחרים, ברוכים הבאים.
פוסט זה פורסם בקטגוריה בעלי חיים, כיכר רבין, צמחים, צפורים, תל אביב, עם התגים , , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

14 תגובות על חיים בתל אביב 2

  1. motior הגיב:

    פריחה יפה – למרות שאני, כידוע, מעדיף פרחי בר 🙂

    אהבתי

    • yara113 הגיב:

      גם אני מעדיפה פרחי בר, בסביבה בה אני גרה היו המון פרחי בר. היום זה מה שנשאר. יש חמציצים וסביונים כאן ושם לזכרון:)
      עדיף כך מאשר רק בניינים

      אהבתי

  2. אלבום פרחים נפלא, אהבתי מאוד:)

    אהבתי

  3. uno2008 הגיב:

    פריחה נהדרת בתל אביב.
    תמונות נהדרות .
    תודה על השיתוף אתי 🙂

    אהבתי

  4. תזזאטית הגיב:

    תמונות מקסימות !!
    ערב נפלא ♥

    אהבתי

  5. aida הגיב:

    אתי ,אתי , איזה מצלמה טובה יש לך שרואה את היפה והמעניין ☺
    התמונה הזאת

    ממש רגשה אותי

    אהבתי

  6. oferdub הגיב:

    לקט פרחוני אביבי יפה 🙂

    אהבתי

  7. ע נ נ ת הגיב:

    נחמד מאד 🙂
    ושוב, הציפור היא חנקן. כנראה חנקן גדול.

    אהבתי

  8. yara113 הגיב:

    תודה רבה לזיהוי.
    חשבתי שזה חנקן אבל בהחלט לא הייתי בטוחה.
    והציפור נראית גדולה. העץ גבוה מאוד והפעלתי את הזום הכי גדול שיש במצלמה.
    ביומיים האחרונים לא ראיתי משהוא חדש. חבל.
    שבוע טוב

    אהבתי

אשמח לתגובתכם,יום נפלא

