בוקר בתל אביב -כיכר רבין עשירה בבעלי חיים רק להסתכל

לצפייה טובה בצילומים לחצו על F11

DSC06421 2

ספרייה ניידת

DSC06423 2

DSC06425

DSC06427 2

DSC06437 2

DSC06438 2

אנפת הלילה חזרה ומחפשת מזון

DSC06439 2

ממרחק נגיעה כמעט

DSC06440 2

DSC06444 2

DSC06456 2

ציפור לא מזוהה אם אהבתם לחצו על דרגו אותי,  תודה

אודות ethy ab

הידע, הוא טיפה באוקינוס. החיים קצרים. גם בהתניידות בכסא גלגלים השמים אינם הגבול. בבלוג ,רשמים מטיולים,מדע,אוכל,בעלי חיים,מוזיקה קלאסית,ספרים ואחרים, ברוכים הבאים.
פוסט זה פורסם בקטגוריה כיכר רבין, צמחים, צפורים, תל אביב, עם התגים , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

8 תגובות על בוקר בתל אביב -כיכר רבין עשירה בבעלי חיים רק להסתכל

  1. aida הגיב:

    כמה את חרוצה !
    הספרייה הניידת רעיון טוב.
    אנפת הלילה הוא ציפור עם עתיד בדוגמנות …שלא לדבר על קרפ ,לה כבר לא מזיז שמצלמים אותה ,אפילו מאחורי גבה ☺

    אהבתי

    • yara113 הגיב:

      🙂 ממילא אני עושה טיול בוקר של שעה, בטיול יש לי המון זמן לראות לשמוע לנשום אויר ועוד.
      חלק אני מביאה לכאן. והסביבה כל יום אחרת.
      וקרפ שובבה. הלילה נבחה חצי לילה. היו כנראה מסיבות אצל השכנים.
      שבוע נפלא

      אהבתי

  2. ע נ נ ת הגיב:

    יפה מאד.
    הציפור הלא-מזוהה נראית לי חנקן – אני לא בטוחה.

    אהבתי

    • yara113 הגיב:

      אכן יפה בבוקר בתל אביב. הצלחתי לצלם שוב את הציפור. אולי ברשומות הבאות נצליח לזהות טוב יותר. תודה רבה לעזרה
      ושבוע טוב

      אהבתי

  3. oferdub הגיב:

    יפים סיורי הבוקר שלך, אתי, כשהכל רגוע ושקט עדיין 🙂

    אהבתי

    • yara113 הגיב:

      הבוקר בתל אביב נפלא. שקט, בלי פיח ועוד. בקושי יש רעש של רכבים וקול הציפורים נשמע ברקע. בהחלט כף. אם הסביבה הרחוקה יותר הייתה נגישה להסתובב לבד, הייתי מגיעה גם לים.
      שבוע נפלא

      אהבתי

  4. motior הגיב:

    האנפה ממש נחמדה 🙂

    אהבתי

    • yara113 הגיב:

      נכון. היא עמדה במרחק של פחות משני מטר ממני והציצה ישר למצלמה. ייתכן שהיא מזהה אותי מרוב צילומים. אני לא בטוחה שזו אותה ענפה. לזו יש נוצות צהובות בשיפולי הבטן, לקודמת לא היו.
      בהחלט מעניין.
      שבוע נפלא

      אהבתי

אשמח לתגובתכם,יום נפלא

