תל אביב -הפתעות

לצפיה טובה יותר בצילומים לחצו על F11

DSC05931 2

בובמקס הודי יפהפה פורח בכיכר רבין

DSC05989 2

על העץ הקרח מסתתרת ענפת הלילה

DSC05991 2

לא הייתי בטוחה, אז התקרבתי כמה שיכולתי


DSC05992 2

הצלחתי לצלם

DSC05993 2

בהחלט הייתה הפתעה לראות שזה מקום המגורים שלה כנראה

DSC05994 2

הנוף בתוכו גיליתי את אנפת הלילה

DSC05995 2

מציצה

DSC05996 2

עוד מבט

DSC05995 2

הבוקר 1.3.3014 לא ראיתי אותה, אולי מצאה מחבוא אחר.

אם אהבתם לחצו על דרגו אותי,  תודה

המטבח של מאיר השמן

לא בית תמחוי אלא מטבח שמספק אוכל לעשרות ילדים בבת ים יומית.   המטבח מופעל באמצעות תרומת חינם של סדנאות שניתנות על ידי מיטב השפים בארץ  לחצו כאן

אודות ethy ab

הידע, הוא טיפה באוקינוס. החיים קצרים. גם בהתניידות בכסא גלגלים השמים אינם הגבול. בבלוג ,רשמים מטיולים,מדע,אוכל,בעלי חיים,מוזיקה קלאסית,ספרים ואחרים, ברוכים הבאים.
פוסט זה פורסם בקטגוריה בעלי חיים, צפורים, תל אביב, עם התגים , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

22 תגובות על תל אביב -הפתעות

  1. uno2008 הגיב:

    ממש מפתיע לראות אנפת לילה בתל אביב! אולם כפי שאנו יכולים להיווכח הטבע נמצא בכל מקום.
    יופי של צילום למרות שהוא קצת רחוק אולם בהתחשב בנתונים עשית עבודה טובה.

    אהבתי

    • yara113 הגיב:

      הטבע ממש בכל מקום רק להרים מעט את הראש. אצלי ביקר גם נחש על החלון:) נחש מים אבל נחש. זה לא נעים:)
      תודה למחמאה. גם הבוקר האנפה לא הייתה כנראה מחליפה בתים בחופשיות:) שבוע נפלא

      אהבתי

  2. aida הגיב:

    באמת הפתעה .
    כדאי לנו שתהיי ערה בלילה ,לך פחות ☺

    אהבתי

    • yara113 הגיב:

      לא צריך להיות ערה בלילה:) הצילום משש וחצי בבוקר. כנראה שרק הלכה לישון:) יש בבלוג השני צילומים שלה על המזרקה מחפשת דגים:)
      שבוע טוב

      אהבתי

  3. תזזאטית הגיב:

    איזה יופי, תמונות מקסימות!
    שבוע טוב ♥

    אהבתי

    • yara113 הגיב:

      תודה תזזית, לא היה לי קל לצלם, היא הייתה בגובה רב ולא ידעתי אם המצלמה שלי תקלוט מספיק קרוב.
      אין לי טלסקופ או עדשה נוספת. שמחה שהצלחתי
      שבוע נפלא

      אהבתי

  4. motior הגיב:

    הפתעה יפה 🙂

    אהבתי

    • yara113 הגיב:

      גם לי הייתה הפתעה. ראיתי משהוא ולא הייתי בטוחה, עברתי לזוית אחרת וגיליתי. בהחלט היה מעניין. היום לא מצאתי אותה שם. כנראה שהיא מחליפה בתים. יש לה את היכולות שלנו אין:)
      שבוע טוב

      אהבתי

  5. אכן הפתעה יופי של תמונות שבוע טוב אתי♥

    אהבתי

  6. oferdub הגיב:

    באמת הפתעה. לא זכור לי שראיתי כאלה אנפות בארץ.
    והעץ היפה הוא בובמקס הודי, כמדומני.

    אהבתי

    • yara113 הגיב:

      יש הרבה מאוד אנפות לילה בארץ, יש אחת אפורה יותר שצילמתי מוקדם בבוקר לפני שהשמש עלתה. זו נראית לבנה יותר. גם לי זו הייתה הפתעה כי לא פעם ראיתי אותה עפה לכיוון הירקון. יש לה את הפריבילגיה שלנו אין להחליף בתים בכמה דקות:)
      תודה לשם העץ, "זרח מפרחוני" 🙂 אוסיף ברשומות.
      תודה ושבוע נפלא

      אהבתי

  7. galmeiri הגיב:

    בהחלט הפתעה לגלות בעלי חיים ופריחה מוקדמת ממש מתחת לבית
    שמחתי לשמוע שגם הציפורים מצאו את העצים הותיקים של השכונה לבית
    יום נעי אתי יקרה, המצלמה אכן מצדירה את עצמה 🙂

    אהבתי

  8. yara113 הגיב:

    שמחה לקבל ממך מחמאה כזו.
    בהחלט לא קל לצלם עם יד אחת אבל לא בלתי אפשרי. לאט לאט לומדת איך. הפכתי לאוטומטי למרות שאני למדתי את האפשרויות השונות. כך קל לי יותר. משתמשת ב-קרב והרחק. זה עושה עבודה לא ראה. לא מתיימרת להיות מקצוענית.שמחה שמצליחה. היום צילמתי נחליאלי הולך על עלה של נימפאה. אולי הצלחתי לתפוס עדין לא העברתי למחשב.
    וכאש מסתכלים סביב יש הרבה מה לראות.
    שבוע נפלא

    אהבתי

  9. GILS33 הגיב:

    השנה הם הגיעו בהמוניהן לצפון, כל החולה מלאות באנפות אפורות

    אהבתי

    • yara113 הגיב:

      אני שמחה שהגיעו לצפון. מצד שני , היה נחמד לפגוש אותה ועוד גם בתל אביב,
      וטוב שיש טבע גם בתל אביב:)

      אהבתי

  10. ע נ נ ת הגיב:

    האנפה מכיכר רבין היא כבר חברה ותיקה שלך, לא ? 🙂
    הגיע הזמן שהיא תזמין אותך הביתה… 😉

    אהבתי

    • yara113 הגיב:

      🙂 חושבת שזו אנפה אחרת, זו נראתה לי לבנה יותר מהשנייה שצילמתי. השנייה הכירה אותי 🙂 והייתה מסתכלת לאן אני הולכת. ו מכוונת את המצלמה:). הבקרים כבר לא קפואים אז יכולה להוציא את הידיים ולצלם:)
      סוף שבוע נפלא

      אהבתי

  11. חובבת צילום הגיב:

    "תפסת" אותה יפה.
    צילומים יפים.

    אהבתי

    • yara113 הגיב:

      גיליתי אותה במקרה. אוהבת להתבונן בעצים היפים שיש בסביב שלי. משתלם. מגלים אוצרות.
      לא האמנתי שהאנה ישנה ליד הבריכה האקולוגית, כזה רעש יש שם, כנראה שאוכל יש בשפע, זה מה שמחזיק אותה כאן.
      מאז העלמה, עונת החיזור כנראה בירקון או במקום אחר:)
      שבוע טוב

      אהבתי

  12. optimous1 הגיב:

    תמיד נחמד לפגוש את הטבע בעיר, אם זה בזים, אנפות, או סנוניות. יופי של מפגש.

    אהבתי

    • yara113 הגיב:

      אכן יש חיים, יום אחד גיליתי מחש שנראה כמו צפע על החלון בחדר השינה.
      שונאת נחשים מכל סוג, אבל הספקתי לסגור את החלון ולצלם. ובו זמנית התקשרתי לעירייה כדי להגיע ללוכד נחשים. עד שהוא הגיע ה"חמוד" כבר לא היה. אבל צילום היה ולאחר בדיקה ראיתי שזה לא צפע אלא נחש מים שדומה לו עם ראש משולש. לוכד הנחשים הסביר לי שכנראה יש חולדות בגינה, וטיפל בהן. הלוכד הגיע לביקור נוסף בניסיון לאתר בכל זאת מאורת נחשים. והשכנים הדירו רגליהם מהחצר עד שטיפלו בחולדות.
      כמובן שהחמוד לא חזר לשמחתנו.. אבל בטיולי בבוקר עם הכלבה, אני שמחה לגלות אוצרות:)

      אהבתי

אשמח לתגובתכם,יום נפלא

